poniedziałek, 12 grudnia 2011

Sekretna Strona nr 3 - jak ją znaleźć ?


Znalezienie Sekretnej Strony nr 3 jest przedostatnim zadaniem w dostępnych aktualnie dokonaniach. Aby ją znaleźć, należy zmodyfikować link http://www.howrse.pl/ow/2010 , który jest jednocześnie linkiem do pierwszej sekretnej strony. Aby to zrobić, należy najpierw sprawdzić, który gracz wygrał dnia poprzedniego najwięcej zawodów. Dzisiaj jest to gracz, do którego zaprowadzi nas ten link: http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=384591. Pogrubiony przeze mnie fragment linku jest numerem ID, który należy wkleić w miejce numeru 2010 w pierwszym linku. Przypominam, że każdego dnia numer ten się zmieni, bo każdego dnia ktoś inny jest pierwszy w rankingu wygranych zawodów !

22 komentarze:

  1. przydało się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki przyda sie

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie znaleźć numer ID ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wchodzisz na profil gracza który ma najwięcej wygranych zawodow u góry ostatnio cyfry to jest ID

      Usuń
    2. Dzięki:)

      Usuń
  4. A do do dupy gadasz. Glupoty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge znaleść;(

    OdpowiedzUsuń
  6. A co wpisac dzisiaj (23.02.2012r.) Bo się niepołapałam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A co wpisać (02.03.2012)? prosze pomocy!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki to bardzo pomocne

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki. Bardzo pomocne. Z tym ID to bym nigdy nie wpadła....

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie to jakoś nie działa. Jest, że wybrana strona nie istnieje. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie też nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nadal nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. PFFFFFF!! NIE MA !! TAKIEJ!! STRONYU!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisze:Strona nie istnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi pisze : Strona, którą wybrałeś, nie istnieje!
    Proszę o pomoc. Mój login na Howrse to Malinka552

    OdpowiedzUsuń
  16. ja znalazłam na foru i rozrywce

    OdpowiedzUsuń